perjantai 18. kesäkuuta 2010

Ite puin

Yksi nerokkaimmista löytämistä blogin nimistä on ite puin. -blogin herkullinen lapsuuden minä itte -vaiheeseen viittaava, mutta myös muotiblogihenkiseen itsensä vaatettamiseen liittyvä nimi. Minun blogissani ollaan tällä kertaa kuitenkin pukemisen ite-vaiheen alkujuurilla, hetkessä, jolloin Lyyli on tajunnut, että äidinkin vaatteita voi pukea, ne kun on aika helppoja sujauttaa omaan niskaan. Lyylin omat kuteet ovat vähän hankalampia kaposine hihoineen ja täysin käsittämättömine nappiviritelmineen.


  Salaa äidin vaatekaapilla.


Voisko joku kuitenkin vähän jeesii?




3 kommenttia:

  1. ihana tyttö! kiva päästä luemaan teidän juttuja :)

    -Pirkkalan Riikka

    VastaaPoista
  2. cheers, nerokas-adjektiivia käytetään mun mielestä muhun liittyvissä asioissa aivan liian harvoin... ja aivan huiput itepukemiskuvat :D tosin voisivat tekniikan puolesta mennä myös mun pukemisnäytteestä jonain satunnaisena maanantaiaamuna.

    VastaaPoista
  3. Riikka: Kiva, lukijoitakin on kiva saada, vaikka tää mun bloggaaminen on tällaista pientä näpertelyä...

    tiiti: Thanks. Lyylin into oli myös herkullista seurattavaa. Nyttemmin se on vähän laantunut, eikä ainakaan omat vaatteet kiinnosta yhtään...

    VastaaPoista