sunnuntai 27. helmikuuta 2011

Tikrun vaatteissa

Kun olin lapsi, minulla oli tiikeripuku. Oikeastaan niitä oli kaksi. Ne olivat sellaisia pehmeitä, ehkä velourisia kokopukuja. Muistan, että luonamme kävi silloin, kun olin siis noin Lyylin ikäinen, leikkimässä minua vähän vanhempi kaimani, ja molemmat me käytimme tikrupukuja, koska ne olivat kai vaan niin kivoja. – Oikeasti en taida muistaa tuosta ajasta juurikaan, mutta kuvia katsomalla ja äitini kertomuksien avulla olen tullut "muistavammaksi". 

Puvut ovat kadonneet, harmi, mutta onneksi meillä on mini rodini. Havaitsin tänään, että heidän kevätkokoelmansa on julkaistu, ja heti ryntäsin katsomaan, oliko ihanainen Lilou jo poiminut sesongin suosikkinsa. Ei vielä ja, sitä odotellessani, päätin jo julkaista oman ihastukseni: tikrutakki tietenkin. Ehkä vähän överi, mutta vaan niin soma. Tulee sitä katsoessa oma lapsuus mieleen. 

3 kommenttia:

  1. Mä en tiedä miksi noi mini rodinin vaatteet ärsyttää mua :D Joku niissä on! Joku...MUTTA MIKÄ!

    En muuten muista yhtään sanoinko täällä, että toi nostalgian lyhyt oppimäärä taitaa olla nyt tauolla vähän aikaa ja jutut löytyy http://oimutsimutsi.blogspot.com/ oon ollut niin laiska kommentoimaan blogeja muutenkin viime aikoina, pitäs skarpata!

    Mukavaa kevättä!

    VastaaPoista
  2. Heippa ! Siskosi Turusta tässä.

    Vieraillessamme pikkusiskoistamme pienimmän kanssa mummulan vintillä bongasin juurikin nuo kaksi tiikeripukua!! Eli sieltä vain hakemaan. Olisin ottanut mukaani, mutta pikkuisista pienin sanoi, että mitä turhaan, et kumminkaan ole kiinnostunut niistä. Hah:D

    VastaaPoista
  3. Elsa: Joku vähyys, liian selkeitä, liian sliipattuja? Mäkään en oo vielä ollut tarpeeksi innostunut ostaakseni yhtään... Jotenkin pidän niitä ei-lyylimäisinä kai. - Kiitos linkistä ja vinkistä, ja onnea!!!

    Oriental: Hauska yhteensattuma! Kyllä vain olisin kiinnostunut niistä, tosin taitavat olla huonossa kunnossa...

    VastaaPoista