sunnuntai 12. helmikuuta 2012

Huoh. Onneksi lakujäätelö oli hyvää.

Sulatin vähintään neljäsosalitran lakritsijäätelöä mikrossa sopivan pehmeäksi klöntiksi. Oli pakko vähän helliä itseä rankan itkupäivän jälkeen. 

Olen kovasti yrittänyt tämän vuoden alusta asti tsempata. Olen onnistunutkin. Mutta joskus sitä romahtaa. Lähinnä silloin, kun huomaa, ettei tästä 75:nnestäkään asunnosta ole mulle kodiksi. Tai silloin, kun laskee, että 12 000 euroa on jo kulunut asunnonetsintään, eikä vieläkään ole tärpännyt. Tai silloin, kun tajuaa, että nyt ei päästä elämässä eteenpäin, vaan korkeintaan jämähdetään samaan pisteeseen vielä useaksi toviksi.

No, kaikki paha poistuu, kun menee ajoissa yöunille jäätelönsyönnin jälkeen. Tai vaikka kutoo tovin sukkaa. Lyyli viettää viikon mummulassa ja minusta tuntuu, että omaa aikaa on nyt tarjolla pieni ikuisuus. Mahtavaa, vaikka tänään ehti jo tulla ikävä. 

Ei mulla muuta. Näitä ikäviä toivottavasti ensi kerralla taas vähemmän! – Hyvää yötä!


:)

1 kommentti:

  1. Aaaaa, mulle kans jäätelöä !! Taidanpa hakea Alepalta just tota lakua. Pakastin on vaan niin täynnä, et joudun ehkä syömään koko litran.

    VastaaPoista