lauantai 24. tammikuuta 2015

Tosi elämää

Tunnelmani vaihtelevat aallonpohjalta harjalle: joka toinen päivä näyttää kulkevan leimalla "olen masentunut", joka toinen päivä olen joko ylikierroksilla tai vain aivan tyytyväinen. Mutta joka päivä itken, vähäsen. Se tuntuu useimmiten riittävän.

Avautumiset ovat siirtyneet täältä blogin puolelta Facebookiin. Siellä on käyty kovasti keskustelua moninaisista aiheista, kuten uudesta harrastuksestani, tangosta, ympäristöasioista tai vaikkapa lapsen koulunkäynnin alkuun liittyvistä asioista. Tuntuu tuovan lohtua tuo virtuaalinen seura, mutta tällä viikolla piristi eniten uuden tv-sarjan alkaminen.

Luulin ensin, etten olisi jaksanut keskittyä. Mutta torstaina, kun olin ollut koko päivän todella huonolla tuulella ja itkuinen, päätin Lyylin nukahdettua jo ennen yhdeksää, että nyt repäisen. Ja niin aloin katsella True Detectiveä Yle Areenasta, josta löytyy tällä erää enää osa jaksoista. Rekisteröitymällä HBO Nordicin asiakkaaksi saa kahden viikon ajan katsoa sarjaa – ja muitakin sarjoja – ilmaiseksi.

Viikonloppuni kuluukin tosi etsivien elämää seuraten. Olen yksin, mutta juuri nyt se ei tunnu ihmeemmin surettavan, vaikka onkin ns. masispäivän vuoro. Tanssitunti taisi tehdä hyvää! Lisäksi odotan ystävää vierailulle illalla; ehkä toivoa on taas enemmän muutenkin ilmassa? Ehkä tästä lähtien olen masentunut vain joka kolmas päivä. ;)

Joka tapauksessa ajattelin lunastaa vihdoin melatoniini-reseptini. Vuoden verran olen nukkunut niin huonosti, etten oikein enää jaksaisi levottomia öitä. 

Levätympi elämä, täältä tullaan!



2 kommenttia:

  1. Hei hauskaa, että tanssitunti piristi! Tuliko Merkku mukaan kuten lupasi?

    VastaaPoista
  2. Olin siis ihan tuolla Etnolla tanssimassa sekalaisia kuntotansseja. :D

    VastaaPoista